hejhej bloggen

vaknade för en timme sedan och bah aha perfekt tills nyhetsmorgon börjar sedan kom jag på att vi ej har någon fungerande tv och när jag tittade på klockan var den 02.08. igår flyttade vi äntligen från baracken och hem till lägenheten. det är så jävla fint här. tänkte visa er bilder men så kom jag på att min kamera är nedpackad i någon av dessa femtioelva lådor. och att det inte finns så mycket annat att se just nu än just, lådor. vet inte riktigt vad jag ska göra nu, måste sova för att orka med skolan men kan ej sova pga. icke fungerade luftvägar pga. förkyldningen från helvetet. 
 
ÖVER TILL ANNAT.
jag och jennie såg breaking dawn i helgen. alltså. vet ej vad som hände där i biosalongen. när cirkus 2 tredjedelar av filmen gått så bara BAM, vi tittade framochtillbaka på varandra, hakan nere i marken, mummlade hetsigt som en psyksjuk men gör något då, svettades som en kvinna i klimakteriet, ständigt redo till tårar osv. dessa varmpyr/varulfs fighter fick mig att rya ända i i märgen FO REALZ. och bella som varit så vansinnigt irriterande i tidigare filmer passar utmärkt bra som classy varmpyr morsa. (haha bara den meningen alltså...) var länge sedan jag blev så  påverkad av en film och jag hatar ju twilight? fattar ingenting. när eftertexterna började rulla, rullade tårarna ner för mina kinder. 
jaja god natt då.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Minns ganska väl att du tvingade mig att se första filmen på datorn, vilken du väl då hade sett ca 15 ggr... Och sen berättade du oxå handlingen i alla böcker åt mig, i detalj... Så, man kan väl säga att du var liiite besatt i början...

2012-11-29 @ 08:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback