and then there he was like double cherry pie yeah there he was like disco superfly

den trettioförsta maj skrev jag "so happy i could die".
 
ibland brukar jag titta efter dig och när jag ser någon i ögonvrån som påminner om dig blir jag livrädd. för allt blev så fel. och jag var så elak mot dig. men det är aldrig du som står bakom mig i kön på ica, sitter framför mig på bussen, skyndar förbi i morgonrusningen. igår satt jag på den där bänken där vi satt en gång då jag var kär i dig. det var så konstigt. för det var som att jag satt där alldeles nyss och då satt du bredvid mig. bredvid mig.
 
jag tappade bort din gröna tshirt någonstans mellan kiruna och stockholm. den är borta. och det är du med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback