om jag är glad att min dator fungerar igen?

"du är så söt när du ler"
jo men tack jag vet.
borde skriva en bok med titeln "hur man förlorar sin värdighet på en hundradels sekund"

igår tittade hanna väldigt förundrat på mig å bah "är du en såndär ginger?"

såhär spenderade jag alla hjärtans dag. asså---vet att man är bootylischious. men asså---i'm out of words.

om jag får säga det själv så är jag en väldigt bra kompis. har hört att det är för att jag är så generös. *ödmjuk*

fan jag kan inte bara laga mat och baka och tycker det är kul att diska, jag kan även rensa avlopp.

p.s HATAR KILLAR.
d.s

Kommentarer
Postat av: ida

hojja vad söt du är emma

Postat av: Malin

vilken fin klänning camilla har. man kan ju undravart hon har köpt den.............

2012-03-08 @ 21:06:42
URL: http://tusenmiljoner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback