00:37

amanda och olivia, jag tycker vi omedelbart måste sluta referera till sex and the city.
i fredags fick vi någon fix-idé om att våra liv är exakt så.
vad det värsta är?
är fortfarande somewhat övertygad om det.
blev ganska rädd när amanda föreslog att *hemlig* kanske är min steve.
okej, kommer dö om det är steve?
fast det kommer jag ju inte, för då kommer ju jag vara glad?
jag tycker vi borde sluta dricka vin och komma på fix-ideér i fyllan som fastnar.

mest är väll detta min fix-idé men försöker liksom projecera över den genom detta inlägg så jag inte är ensam.
p.s tänker inte sluta dricka vin

/stabil tjej

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vi ska inte sluta dricka vin! Hehe :)

2012-03-27 @ 03:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback