liten uppdate

om ni undrar vad hanna tittar så intensivt efter så är det förmodligen efter mannen med golden retrivern. som om han inte kör hundtricket varje promenad. tyvärr slutade det inte så bra denna gång, kanske blev han lite ställd av de tre 13-åriga flickorna som satt och tisslade och tasslade så fort han vände ryggen till.
här väntar vi på isabell. vi skulle nämligen gå och dricka en öl eller två och äta lite hummus. varför vi ser lite....ut så är det för att vi försökte reprisera denna bild:
där vi tydligen såg ut som first aid kit (?!)
lät jag sofie måla mina ögonbryn. det blev så fint att hon började slicka mig i ansiktet!!
sedan vart det bröllop! här kommer brudparet gående.
så himla fina.
 
sedan blev jag sjuk som ni vet och kräktes blod och sånt men som tur var finns tamagotchi och han tog hand om mig.
precis när jag började bli bättre skulle jag åka till kiruna och då helt plötsligt var vi så försenade att en språngmarsh till gullmarsplan och därefter en språngmarsh genom hela centralen var nödvändig, när vi väl kom fram 2 minuter före avgångstid så var tåget försenat.................................hur jag mår just nu? eeeeeeeeeeehhhhh hann precis komma innanför dörren när jag kräktes pga. sönderhostade luftvägar. kanske för mycket information. eeeeeeeeeeeeeeehhhhh och jag ska jobba imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback