dagarna

vaknade klockan 05.50 efter cirkus fem timmar sömn, gick till jobbet och jobbade i 12 timmar. kunde sitta ute på rasten för att solen värmde så, tror jag drack lite för mycket kaffe. så trött att jag bara kunde skratta, kände inte ens SMÄRTAN i min ben längre. gick hem till emil och åt mat och skrattade lite till. gick hem och läste några bloggar. ska beställa böcker och gå in till min syster och prata med henne, kommer lägga mig försent igen. för upptagen för att tänka desto mer. skrev ett sorgligt sms till camilla igår natt. typ "vill på riktigt bara bli svinjävla kär i någon. och att denna person ska vara det i mig med. det är allt jag vill." tänker att det aldrig blir som man tänkt, att en förälskelse kan gå över så snabbt, så snabbt och man undrar varför, varför. tänker att jag ska sluta skriva nu så jag iallafall hinner sova fyra timmar. tänker att jag vill att något ska vara i mer än fem jävla minuter i detta jävla liv. tänker att jag nog är rätt lycklig ändå. tänker att jag ser fram emot att hänga med dessa gullisar:

men mest känner jag nog som leo:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback