live från skagersvägen.

det här med att jag träffade mitt livs kärlek i onsdags. utanför babasonic, fem över tre, på natten.
det här med att vi skulle få jättevackra barn. typ rödbruna finisar, det sa hanna.
det här med att han slutade svara på smsen dagen efter. gud vad gjorde jag för fel.........?
det här med att ha trehundra minus på kontot och att då köpa king (som är ett modemagasin för män) på fyllan, för femtio spänn.
det här med att vara på barnkalas bakfull. det gör jag då inte om.
det här med att vara utklädd till en ängel på barnkalas och folk säger "en ulv i fårakläder, det är vad du är emma!" :'( :o ;)


det här med att livet börjar och kärleken väntar.

nä nu ska jag sova. imorgon ska jag tvätta och packa upp och städa och sedan ska vi ha filmkväll. musigt.
puss.

p.s malin du kan ju lägga upp bilder någonstans så jag kan ta dom av dig? d.s

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske dags att föra över lite pengar nu då Emma? Och ta det lite lungt.

2012-01-08 @ 11:46:16
Postat av: Malin

Ja, här: tusenmiljoner.devote.se !!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback