00.56

jag och malin hade ju maskerad för någon helg sedan. kul om än lite misslyckat för min del:
1. bara en av mina inbjudna gäster kunde komma. 
2 och förmodligen den mest avgörande anledningen, intensiv fylla dagen innan.
här är jag. som sunkig soon-to-be morsa. nä skoja. var Khaleesi. den där gravidmagen, skulle inom rimlig summa pengar överväga att ha den varje dag för resten av mitt liv, bara för att använda den som bord. så himla smidigt. 
 
på fredag åker jag till stockholm. längtar så himla mycket efter mina människor där. jag och hanna ska bo i en barack (dom kallade det paviljong, bara för att det låter finare) i över 3 månader. kan bli kul. efter reparationen kommer vi ha stockholms finaste lägenhet. nåja. balkong på solsidan och blommiga tapeter och 100 % höjd hyra iallafall.
*enligt källor ser baracken ut som "ett ställe i snabba cash där man gör affärer"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback