söndag.

i fredags ramlade jag och fuckade min hand totalt så igår gick jag med bandage runt handen på ferrum.
jösses vad kul det var. först drack jag vodka redbull hos ellinor och vi kom på att jag skulle säga typ öh jag var i slagsmål igår men istället darrade jag lite på underläppen och fick ragg som fan. hoho.

där står jag och hänger inne på toan. dock en annan kväll.
puss å kram.
p.s varför blir amandus nominerad varje vecka? va, va, VA!?!?!? min telefonräkning börjar som bli lite hög när jag måste ring och rösta på honom varje söndag.


Kommentarer
Postat av: Frida Uusitalo Kemi

Din blogg är så rolig!! Och du är så söt :)

2012-04-22 @ 23:21:54
Postat av: kim

snygging!

2012-04-23 @ 22:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback