road to recovery:

mitt i livskrisen tänkte jag imorse att nä nu måste jag göra något åt saken:
emmas steg-för-steg metod till en bättre dag (inga konstigheter)
1. googla "zlatan skrattar"
2. youtuba "zlatan skrattar" titta på det första klippet.
3. youtuba "zlatan grynets show" titta på det första klippet. är din kris inte så värst djup är det här det sista du behäver göra, effekten kommer nämligen OMEDELBART - lättare bröst, sockerdricka i magen, fnittret som hos en nykär 12-årig flicka.
4. känner du dig dessvärre fortfarande inte riktig efter punkt 3, då youtubar du "zlatan dokumentär" och tittar på andra klippet. när du sett part 1 tittar du till höger, där finns nämligen fortsättningen! part 2 osv.
5. om det nu mot förmodan FORTFARANDE inte skulle kännas bättre så youtubar du "zlatan and his sons" alternativt "zlatan kisses his son". känner du dig inte lättare i sinnet efter det............aw babe...... då skulle jag rekommendera dig att uppsöka psykolog.

lycka till!


Kommentarer
Postat av: ccc

inga konstighteter.

2011-09-15 @ 19:59:21
Postat av: Amanda

Aww, honey, that was AWESOME! Not as awesome as NY, but still. C U soon! <3

Postat av: Miriam

Jaa! Fy fan vad skönt med någon annan som förstår hur schjuuukt jävla satans snygg han är!!! ;-)

2011-09-19 @ 20:54:09
Postat av: ida

http://svtplay.se/v/2553831/fotboll/tv-klassiker__grynet_traffar_zlatan?sb,b1387535,1,f,-1

2011-10-03 @ 14:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback