never trust a happy song

hej älsklingar! idag har jag sökt jobb. om jag var sjuhelvetes nervös när jag skulle gå till WEEK-här-jobbar-bara-sjukt-coola-personer-med-0%-kroppsfett-DAY? MEN det gick bra å nu håller jag på att skriva ett cv till dom. jaha det lär ju inte ta hela natten? om det ändå var lika lätt att applicera ett bra intryck på papper som det är att dra på sitt största leende.

om någon undrar så har jag hoppat av min klass
om någon undrar så var det sacha (underbar person! därför passar jag på att göra reklam för
lala berlin) som ordnade så jag fick tillbaka mina pengar
om någon undrar så har jag därför gått runt med över 6000 spänn i min väska idag
(för personalen på skolan verkar inte ens veta hur man sätter in pengar på ett konto........säger ganska mycket om dom.....)

vad ska vi göra med detta liv? at har en liten livskris.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är så jävla cool, Emma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback