torsdag.

dagen hade en helvetisk början.
1. jag hade sovit ungefärligen 2 timmar på grund av att jag hade fullt upp med att analysera promon för nästa glee avsnitt. vad. fan. är. det. som. kommer. att. hända. ?. i slutet av den 26 sekunder långa promon så står rachel och quinn inne på en toalett, quinn gråter, säger "you've done this to me!" och bitchslapar rachel, med vad som ser ut att vara en knuten näve?? ni fattar verksamheten i min glee-hjärna.
2. mensvärken från helvetet. när jag kom fram till jobbet kände jag bara att nä nu sjukskriver jag mig.obs, obs! NÄR JAG KOMMIT FRAM TILL JOBBET.
3. jobb. 7 på morgonen. nej.

menmenmen. sedan blev det bättre. för:
jag träffade sötaste killen.
han tittar på mig och sträcker ut armarna och säger "komma". ni fattar vad som händer med mitt hjärta.

sedan fick jag en jeansjacka av ia. mina vänner vet hur dom ska vinna min kärlek. hehe.

jag hittade hela första säsongen av skärgårdsdoktorn. på vhs dessutom. 10 kronor per film. när vi senast var på fynd-mission tillsammans hittade vi mysteriet på greveholm, dock hann ia hugga åt sig den först. men denna gång var jag snabbast. hehe. ni ser ju hur exalterad jag ser ut i ögonen.

och inte nog med det. sedan hittar jag två böcker jag tänk köpa nu fick jag dom för 5 kronor styck. jag är fyndarnas fyndare.

och INTE NOG MED DET. nej. när jag sedan kommer hem hittar jag ett paket i brevlådan som innehöll boken jag mest sett fram emot att läsa sedan "one day". recension kommer, det vet ni 27 trogna läsare vid det här laget. 

och sedan på det en god middag. bakad potatis, grönsaker i ugn, stekt aubergine och fetaost röra. ernst kirchsteiger-kvinnan inom mig uppskattar att det inte krävs så mycket mer än en trevlig middag ibland.

men det ser ju inte för trevligt ut på bild.

puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback