MÅNDAGEN

efter att jag i vanlig ordning morgonfikat och diskuterat livets viktiga med mamma (ja det vill säga efter att hon diskuterat klart med sig själv om vad som är passande att säga om en person som kommer från afrika: svart? afrikan? afro-american kanske??!??!?!?!........................ vad jag tänkte: denna kvinna är då sannerligen ett original. (sedan fortsatte det i teamt afrika. bland annat helvetet på jorden i liberia. det faktum att usa stödde samuel does regim är helt fuckin' crazy maaaaaaaan. sammanlagt har de bidragit med en halv MILJARD dollar till en militärdiktatur och till en man som slaktat den dåvarande presidenten och typ tretton andra ministrar (redan DÄR borde de väl ha tvivlat på hans omdöme? en aningens? nä icke det.) VAD SOM TÅLS ATT SKRIVA MED stora bokstäver ÄR ATT JAG UNDER TIDEN VI TALADE OM DIKTATURER, KÖNSSTYMPNING, SVÄLT, FOLKMORD, BARNSOLDATER. UNDER HELA DEN TIDEN SÅ DOPPADE JAG CHOCOLATE CHIP COOKIES I MJÖLK.

asså världen. så många fel det finns. överallt.
alltid. aldrig rätt.

och här sitter nu jag, tre och en halv timme efter jag kommit hem från jobbet, pigg som en nötkärna eller hur man säger, eftersom att jag lider av grava sömnproblem, låg i sängen och stirrade upp i taket, nä det är inte sant för jag har en ögonmask när jag ska sova och tänkte på fel och sedan fick jag nog och as we speak, gör jag det enda som får mig att bli glad these days....näääääääää skoja, internetshoppar. mitt mål är att paketet ska vara så tungt att jag inte kommer kunna bära hem det från ica sedan.

puss mina älsklingar. ciao! go natt. (kanske)


Kommentarer
Postat av: Orginalet...

Hojja Emma! Du måste sova efter jobbet. Köp piller från Hälsokost.

2011-06-21 @ 20:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback