TILL DIG SOM SÅG HUR JAG HÖLL I PARAPLYET, VÄSKAN, PENGAR OCH GLÖMDE ATT FIMPA CIGGEN INNAN JAG SKULLE PÅ BUSSEN SAMTIDIGT SOM MITT HÅR HÖLL PÅ ATT BLÅSA IVÄG OCH PARAPLYT VÄNT SIG ÅT ANDRA HÅLLET...

...jag såg dig. jag såg minnsann hur du skrattade åt mig!

mina sömnproblem har urartat på ett absurt, osunt sätt. efter att ha legat vaken i tre timmar och funderat över hur man får sömnpiller utskrivna (ringer man till vårdcentralen älle?) anslöt jag mig till malin och j-m. vi disskuterade bortsett från mina sömnproblem, även min framtid, som jag letade efter i fruktsalladsskålen, verkar som om jag har tre alternativ:
1. bli ansiktet utåt för finskyoughurt och få fett med cash när jag stämmer dom á la greken-på-turkisk-youghurt.
2. flyttar till usa och skadar mig inom yrkeslivet, resulterar också i fett med deg.
3. börja jobba på en björnbärsodling. dock mycket otydligt vad man gör där (typ plockar bär i en korg?) men trevligt låter det. resulterar dock inte i så fett med stålar. VAD JAG VET. kanske är björnbärsbranshen mycket lukrativ. kan mycket väl vara så.

om tre och en halv timme har jag bestämt träff med jonasson.
jahaja. gonatt då. eeeeeeehhhhhhhhh................
ne tänkte titta på sista avsnittet svenska bachelorette (guilty pleasure)
blir det christian "jag-bor-centralt-i-stockholm" nicolaisen som hon väljer? antagligen. om de är ett par nu? mest troligt inte. om han raggar på 18-åringar dagarna i ända? defenitivt.


Kommentarer
Postat av: ccccc

åååh min framtida man ryan dunn har dött. jag som ville gifta mig med honom. så sorgligt : (

och vill nog uppdatera dig om gårkvälllen då du kommer att skratta.

2011-06-21 @ 13:25:46
Postat av: ägaren

ccccc: asså är jag den enda i världen som på något sätt INTE blev chockad av hans död? har gång på gång sagt att det där jackass och allt vad det heter verkligen inte kan vara bra, usch för att inte tala om töntigt. fast minns ju att jag var kär i bams bästis, han som bröt benet och skit när dom åkte skateboard. förredetta heroenist var han också. hoppas att han inte är död :-(

2011-06-22 @ 20:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback