LÖRDAG/SÖNDAG part two

gårdagen var trevlig.

här försöker amanda och emilia gör någon second-hand-smoke-lek-grejsimojs? SA DOM. jag tycker det mest ser ut som om dom vill hångla?

johan, våran privata trubadur var helt klart bäst. han började med att sjunga oskar linnros. och sedan berättade han en facinerande historia om hur man gayfierar straight killar, tydligen så är det en ganska lätt procedur.

träffade en av mina bloggläsare. HEJ KRISTIN!!! "jag kommer ihåg när du och lotta skrev sådär. jag var på lottas sida bara så du vet!" och så tyckte jag att jag hörde något om att hon inte gillar glee.....nåja.....vi gillar henne ändå.

sedan dök mini-fjellburgarna upp.

och ca. 3 timmar senare gick vi hem. men innan det passade jag på att byta bakrundsbild på lottas data.
detta kan vara det vackraste jag sett.

och nu har jag två gullisar i köket som gör smörgåstårta till mig.

............ångesten jag känner inför imorgon..........obeskrivlig. igår var det någon som sa "men det är ju skönt när man blir äldre, då tar ju folk en på allvar!"............JAG VILL INTE BLI TAGEN PÅ ALLVAR!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ccc

det där ser ut att bli världens godaste smörgåstårta, åh nu vill jag dö lite!

2011-06-05 @ 17:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback