livet, ångesten, sorgen, kärleken, döden

den sista bilden jag tog i fredags säger ganska mycket om hur det gick för oss sen:

eeehhhh........................och sista tanken jag kommer ihåg att jag tänkte var MMMMMMMM VAD GOD DEN HÄR CIDERN VA. första kirunafestivalen på fyra år gick sådär va. igår bytte jag ut champangen mot chips med dippi. det var också kul. nu ska jag ta en ciggis. hejdå.

p.s
dagens man är daniel adams-ray. tror jag blev kär i honom i fredags. hur han rörde sig och förde sig på scenen.....ååååååååååååhhhhhhhhh. när han hade spelat klart var typ våra kommentarer "han är så snygg" "ja gud vad han är snygg" "ja helvette nästan knäppt vad han är snygg" "han är nästan vacker" och så började vi genast spekulera i vart han och hans band kunde tänkas hålla till på kvällen. ferrum? hur lyckas man utan att verka som världens läskigaste groupie?!?!? sitt hotellrum? på området? HADE VI KÄNT IGEN DE I HANS BAND!?!?! kanske åker dom härifrån redan på kvällen? tyvärr fick vi aldrig några svar på våra funderingar.



imorgon kommer älskipälski hem. hon lovade att filma. mitt hjärta kommer gå sönder över allt roligt dom varit med om och allt roligt jag missat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback