detta fält måste fyllas i

idag var det en helvetisk dag på joppet. men som tur var fick jag inte jobba med någon av dom som tror att jag inte kan någonting bara för att jag är 19. och jag säger som terri schuester - jag är inte byggd för att jobba fem dar i rad. men vill man lämna denna two-star town så vill man. till vilket pris som helst, även om det kräver att man kopplar bort hjärnan efter för många jobbpass.

ligger i soffan och tittar på när felix och hans homie albert spelar call of duty, skrattar när dom dör i spelet. nu ska jag dränka mina sorger i en burk av de finaste snabbnudlarna. asså dom e verkligen OUTSTANDING!

precis såhär ser mitt fejkleende ut, här följer jag inte tyra banks råd så att säga, att smile with the eyes. så om jag någon gång ler såhär mot er så vet ni, antagligen gillar jag inte er så mycket.


i ett svagt ögonblick klockan 05.50, ca, sa mamma att hon skulle massera min rygg när jag kom hem från jobbet. hoppas det erbjudandet fortfarande gäller. kanske ett avsnitt eller två av glee också!!!?!?!?!??!?! jag fick första säsongen i julklapp och min uppgift sedan dess har varit att gleefiera alla jag känner och mycket riktigt - det har gått utmärkt! alla har hittills älskat den. snart är dom som jag (dvs. har en mapp på datan som heter "glee" och innehåller över hundra bilder)

mina glee favoriter:
puck/puckleberry
Tumblr_l3fanyqmfj1qzmqh7o1_500_large

kurt/kurt och mercedes

Tumblr_leff6oaa8p1qa4oloo1_500_large
quinn
coryanddianna:  morningcalls:  youignorantslut:   Quinn Fabray, 104. Preggers
sue sylvester
Tumblr_lb7739tijw1qcx3v3o1_500_large
emma
Emma Pillsbury Picture
brittany och santana


artie

rachel/puckleberry



xo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh quinn <3 åh sue <

Postat av: Anonym

åh emma<3

2011-01-09 @ 20:47:55
URL: http://menarhoniglee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback