2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja... (??) 

Höll du några av dina nyårslöften?
ger aldrig sånadär löften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
anna (min kusin) fick en supersöt dotter.

Dog någon som stod dig nära? 
inte nära. men bekant, klasskompis. </3

Vilka länder besökte du?
england och finland. 
 
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
10 juni. 5 juni. 8 december. 23 juli. säker om ett år har jag glömt bort vad i helvete som hände då. känner redan nu att minnet sviker.

Vad är det bästa som hänt dig år 2010?
att jag fick ett jobb. hahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaa.

Största misstaget? 
inget. 

Bästa köpet?
whyred-härmisar från nilsson och rutig skjorta (kan vara det skönaste plagg jag någonsin ägt)

Vad spenderade du mest pengar på? 
jadu. typ ätbart, cigg, underkläder, strumbyxor.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
massor.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
allt med oskar linnros. paradice. små korta stunder. kids.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare! 

Vad önskar du att du gjort mer?
vet inte.

Vad önskar du att du gjort mindre?
inget.

Hur tillbringade du julen? 
hemma hos oss. med finaste kusiner, moster och hennes man.

Blev du kär i år?
jag slänger ganska lättvindigt med ordet "kär". jag är kär i den/det hit och dit och fram och tillbaka. men i verkligheten avskyr jag personer som påstår sig vara kär på riktigt i lite vem som helst. kär har jag varit en gång. men förtjust, betuttad. ja javisst. absolut.  

Favoritprogram på tv?
glee ♥

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nä.

Bästa boken du läste i år?
one day ♥

Största musikaliska upptäckten?
hmmmm. säger nog oskar linnros på den va.

Något du önskade dig och fick?
ja.

Något du önskade dig men inte fick?
ja.

Årets bästa film? 
i rymden finns inga känslor. och fish tank.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
åt jordgubbar och chips och drack champange och öl och dansade på stolar till håkan med en bunt fina personer. kvällen fick ett spännande avslut. och jag träffade en man som jobbade med oscar wallblom, unforgettable.

De bästa nya människorna du träffade? 
har träffat en hög med roliga människor 2010. men kanske karin, en av mina jobbarkompisar. fast våran granne under peace and love var ganska underbar. och erik, han va superkul!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
ni vet hur jag hatar den frågan.

Vad fick dig att må bra?
samma som alltid. mina närmaste, att skratta, bra musik osv.

Vilken kändis var du mest sugen på? 
av att döma från bloggen så var det uppenbarligen idol-olle. fast nu på senaste dar kan jag inte riktigt förstå vad som var så speciellt med honom.

Vem saknade du?
personer jag inte träffat på länge.

Favorit månad? 
någon av sommar månaderna. juli eller juni.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
om kille jag var halvt och halvt kär i hade besvarat mina känslor hade det ju varit superkul.
men ja ä int bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback