två saker jag mår psykiskt dålig av

ni vet alla hur jag älskar mammabloggar men att den här 15-åriga bruden är mor känns bara så FEL. (se på hennes videobloggar så förstår ni) och så är hon gravid igen. hennes första unge föddes 22 november. alltså hade de sex enbart några få veckor efteråt, är det bara jag eller känns inte det väldigt...onormalt!?
man kan ju bara undra vad hennes föräldrar sysslar med. gör något? anmäl hennes pojkvän för våldtäckt mot barn? ja, för det är så det heter, om man ligger med någon under femton och det är ju så. man är bara ett BARN då. nä, det mår jag också psykiskt dåligt av, snubbar som vill ligga med 14 åringar. dom är ju inte pedofiler men någon fel är det allt på dom snubbarna.

go natt.

Kommentarer
Postat av: ida

herreminjävlaskapare! Är hon med barn IGEN?!

alltså,vars är världen på väg?

Postat av: taGeten

Jag är bara jävligt glad att jag inte är hon eller hennes mamma

2011-01-09 @ 03:42:11
URL: http://angiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback