min bästa ballad.

det finns två sorts människor, de som anser att det är en självklarhet att ha en favorit ballad och de som inte gör det. jag tillhör självklart den första kategorin. min är "there you'll be" av faith hill  för bästa effekt bör den lyssnas på väldigt hög volym. vilken är eran!?!?!??!??!??!?!!!

REFRÄNGEN! MAGISK!
"in my dreams i'll always see you soar above the sky
in my heart there'll always be a place for you for all my life
i'll keep a part of you with me
and everywhere I am there you'll be"

jag älskar hur hon sjunger "you were right there for me for always" med full kraft och sedan slänger in ett litet woohooo och sedan sjunger refrängen en sista gång. herregud! OUTSTANDING som sue skulle ha sagt. glee referenser tillhör, sedan vintern 2009, min vardag.
det är inte bara min bästa ballad utan också soundtracket till en film som jag stark förknippar med min barndom, vilket i sig bara är superfint. jag och camilla brukade titta på pearl harbor jättemycket när vi var typ 10-11. kommer inte ihåg så mycket av filmen bara att vi hejade på josh hartnett (ben affleck, herregud vilken tönt, tyckte jag redan då) och att den var mycket sorglig.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Här kommer några HÖJDARE: "I don`t wana miss a thing" "I will always love you." " If tomorrow never comes." " My heart will go on." "Everything I do, I do it for you."

2011-01-15 @ 18:26:29
Postat av: Malin

I don't want to miss a thing.

lett asso.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback