jonas hassen khemiri

det var den här intervjuen jag såg med honom för många år sedan. lägg märke till hur jobbig programledaren är när hon tar fram det där himla fatet med CHOKLADBOLLAR och säger "du kan väll komma på ett nytt ord för negerboll?" och hetsar honom och han bara totalt äger hela studion med endast sin närvaro. jösses när jag såg detta. kärlek vid första ögonkastet var det.

asså jag och jonas hade varit ett sådant power couple. i klass med jay-z och beyoncé. jag säger lite märkliga saker och hans rättar mig i mina "logiska" resonemang. jag förespråkar fred och kärlek och han har praktiserat på FN. jag älskar att läsa och han är författare. jag vill lära mig franska och han talar franska = han kan lära mig. och vi är båda söta och snygga och vackra och allt! it's meant to be typ.





hans hår!!!!!!!!!!!!!!!! hans ögon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jösses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback