GILBERT

mina föräldrar måste vara sinnesjuka på något sätt. efter mindre än en måndad efter att charlie dött så skaffar de en ny hund. sick i say. LÅT MIG SÖRJA I FRED! jag kommer aldrig älska ett djur (kul att jag först skrev "någon". det hade enbart varit sorgligt.) lika mycket som jag älskade charlie!!!!!!!!! 
igår fick vi våran nya familjemeddlem. och efter som att han är charlie systerson och heter gilbert, vems förslag tror ni? ;-) samt är lika liten som en kattunge och ser ut såhär:

så känns det helt okej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag erkänner, vi är lite knäpp. Men det var enda chansen att få en liten affenpinscherkille detta år(tionde. Så sällsynta är de.)Och för oss är det (nästan) bara en sån kille som gäller...

2011-01-05 @ 18:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback