förmodligen sista gången jag bloggar om manligt mode

inte för att jag vill vara den som är den men.........:
URSÄKTA, vem 17 klär sig på detta viset på grammisgalan!? jo justde nomy gör det. 
(notera att han har samma kängor som min pappa har på sig när det är väldigt kallt ute)


låt oss istället ta oss en titt på några av musiksveriges främsta män:


ska en fashion-sten dras. svart, enkelt, svår min, fint, klart! inga konstigheter, du är snygg och passar in i kreddhögen som en smäck. två flugor.

Kommentarer
Postat av: taGeten

HAHAHAAH, alltså vem fan är det som står bredvid Adam Tensta?

Postat av: ägaren

angelica: det är babak! adams manager! han ser lite FÖR sorgsen ut än vad man borde på grammisgalan.

2011-01-20 @ 04:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback