dagen innan livet ärrade mig


åh så mycket jag överskattade människor (först och främst fulla människor, det är inte för intet som alkohol skulle vara förbjuden som den uppfanns idag som jag säger så) när detta foto togs. faktiskt så kan man säga att DEN DÄR kvällen ändrade min syn på männskligheten litegranna. åh så naiv jag var då. åh så mycket jag vet nu och det har jag några packade luleå-fjortisar att tacka för. tacktack.

kanske borde jag också klippa mitt hår till den där längden. bra hår dag där också. åååååååååååååh vintern är inte bara dålig på de uppenbara sätten (orkar inte dra dom nu) utan den fuckar också mitt hår. HELVETE också, hur svårt kan det vara att låta bli mitt hår så den behåller sin rödhet under vintern!?!??!?!???!???!!!?!?!?!+1111


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback