crack


kolla vad jag fick i brevlådan idag. "jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" har jag redan läst men den är så jävla fin att jag bara vill ha den i min bokhylla. det är även i den boken man hittar kanske min absoluta favoritmening från en bok. (ni kommer antagligen ihåg denna mening då jag tenderar att ta upp den lite då och då.) herrgud, så vackert, så enkelt men samtidigt så beskrivande.
"bröstet fylls av våt cement, det hugger till och han vet inte om han brister eller stelnar"

man kan typ känna det. det är vad som åtskiljer bra och EXCEPTIONELLT bra läsning.
 
sorgesång ska jag ta med mig till jobbet imorgon. nattjobb är kanske det bästa någon kommit på i jobbväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback