lördag

idag är det min städdag. jag har då gjort det mest jag kunnat för att slippa undan. trots min väldigt framgångsrika städerska karriär (peeken avser jag var triangelskolan. det var mycket gemytligt. jag såg framför mig skräckscearion där ungdomarna kastade gamla festisburkar efter mig men så blev inte fallet. dom sa hej till mig varje morgon  och var söta och trevliga och var hjälpsamma på det viset att dom lyfte upp fötterna när jag kom med min mop. ja och nog spanade jag in ett lammkött eller två också. ja fast det bästa var väll ändå att man fick lov att röka i ett litet rum i källaren!!!!!) så är städning inte min favorit syssla.

jag har pratat i telefon.

dock måste jag påpeka att jag INTE gäspade för att samtalet var uttråkande utan för att jag var (är) så fasligt trött. fo real.

att jag är trött får man bekräftat av den här bilden. här ringde jag då till malin som befann sig ca. 15 meter från mig i samma hus, för att jag ville att hon skulle komma till mitt rum och assistera mig vid den följade photoshooten.

det här är mitt nyaste par skor. egentligen är dom ganska fula. men som ni vet är jag ytterst förtjust i fulsnygga ting. ja och så har jag svårt att motstå personalrabatten som mamma bidrar med.

läst bloggar. mina favoritbloggar är alla schulman bloggar. fick jag välja en annan familj i sverige som jag hade tillhört hade jag troligtvis valt den familjen. igår gifte sig calle och anitha så jag väntar spännt på bilder. tills vidare fick jag hålla tillgodo med alex tal som han höll på bröllopet igår. det var mycket vacker.

jaha, då måste jag väll ta itu med städningen då. antagligen kommer jag inte göra det. allt i sin ordning.

kramis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback