heart skipped a beat and when i caught it you were out of reach but i'm sure, i'm sure you've heard if before


vad är det här för ledsna typer tänker ni (mamma) säkert nu. jo, det är ett enastående litet band som heter the xx. världsvan som jag är så har jag självklart hört talas om dom förut men det var först...eeeh...typ nyss som jag lyssnade för att c la upp en låt med som i
HENNES BLOGG. jag tillskillnad (detta har jag då fått berättat av typ alla jag känner, det är visst så att dom aldrig lyssnar på låtarna jag lägger upp (förutom min faster johanna då som tycker att mina musiktips är en länk till"modern musik"!), kollar aldrig länkarna jag har) från vissa andra lyssnar faktiskt på låtarna som personer lägger upp i sina bloggar. hhhmmm ja förståss inte om det är någon tveksam blogg jag läser som typ tipsar om nomy eller så. känner bara att mitt HAT mot nomy växer för varje dag sedan jag såg vad han hade på sig på grammis galan.

nu har jag hittat mina ersättare för mitt besatta lyssnande av armand mirpour förra veckan.

Kommentarer
Postat av: ca

hehe oops lovar att jag ska börja lyssna på låtarna som du lägger upp!

2011-02-08 @ 14:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback