inga konstigheter

är en sådan stamkund på ok att personalen vet vad jag ska ha innan jag öppnat munnen.
"ett eller två paket?"
"ett paket, tack!"
"på väg till jobbet?"
"jopp! herrå!"
"hejdå!"

------

såhär har jag känt de senaste dagarna:

när camilla sa "åh vad fint ditt hår är, har du lockat det?" muttrade jag uppgivet "HOJJA har haft det flätat...inte orkar jag..." och när mamma sa att jag var så finklädd - "DET HÄR ÄR EN SKJORTA FRÅN ÖB SOM JAG KÖPTE FÖR 99 KRONOR!"
sry...............
idag är jag mer:

för idag står LEDIGHET, storhandling av vino och kräftor samt yoga (nervös utav helvette inför det sistnämnda) på schemat.

(igår hade malin besökt min favorit studieochyrkesvägledare. önskar att jag fortfarande gick på hjampis bara för att kunna få livsråd av håkan flygare.)

pussåkram.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, du e faktiskt liite skrämmande när du har jobbat natt. Tycker Malin oxå. Bli nu inte korri...

2011-08-25 @ 16:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback