"många saker som jag inte fattade som liten, som till exempel varför man gjorde pepparkakor när pepparkaksdegen var mycket, mycket godare, fattar jag fortfarande inte..."


fashion-posen satt jag redan då självklart. och mallan, lilla toker. tyvärr är det nog så att sådär söt kommer hon aldrig bli igen. sorrrrrrry. speciellt inte med munsåret som spridit över HELA hennes ansikte. stackarn. asså ni ska se henne nu, varje gång jag passerar henne i huset skriker jag till av fasa. hon ser ut som något slags monster. men eftersom att jag vet att hennes insida är fin så älskar jag henne ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska gråta mig själv till sömns ända tills det försvinner. :'(

2011-04-27 @ 18:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback