saker man kan äta.

idag fick jag ett påskägg av en gammling på jobbet. tusen glasstrutshjärtan! att känna sig älskad är som ett knark. MORE IS MORE.


efter jobbet SPRANG jag till konsum. för att köpa:

ölkorven hot amigo är min nya besatthet. skulle tro att jag snittar 3 till 4 korvar i veckan.
dock var inte mitt huvudsakliga ärende på konsum föraregatan just ölkorv. jag var nämligen där och storhandlade för imorgon ska jag bjuda elina på LYXULÖS påsklunch. där bland hyllorna kännde jag en sådan lust till att vidga mina påskmat traditioner och slog bland annat till på något så exotiskt som:

Kommentarer
Postat av: Mor din

Och den var mycket god. Ska nog oxå börja äta den till påsk och jul och kanske midsommar...

2011-04-25 @ 18:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback