tre saker jag funderar över.

  •  vad är det egentligen med alla svennar som åker till thailand? jag skulle vilja dra det så långt och påstå att detta folk är ett helt eget folk. måste nog vara så att thailands-svenskarna har någon speciell gen som bara gör att dom MÅSTE åka dit. ja annars dör dom nog. kan inte komma på någon annan anledning. eller är det kanske den EXOTISKA maten eller kanske alla lady-boys?
  • vad tänker egentligen, exempelvis - rihanna, när hon väljer låtar? eftersom att hon inte skriver själv så antar jag att hon kanske får ett knippe texter att välja bland. ja så jag undrar, VAD TUSAN kan försigå i hennes hjärna när hon väljer låtar som rude boy och s&m? hon måste ju liksom tänka "gud vilken underbar text! så intelligent och djup, den speglar verkligen mig som person. såhär vill jag verkligen bli uppfattad!" kanske tänker hon också: "åh mina föräldrar kommer bli stolta över mig när jag sjunger om mitt sexliv och om en kille som har problem att få upp den! ja, mami kommer bli överförtjust!"
  • vad är det egentligen med människor som sårar personer de älskar? varför gör man så? jag har en sak att säga till er: JÄVLA SVIN ÄR NI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback