Utkast: Sept. 20, 2010

SJÄLVKLART var jag tvungen att följa valvakan igårkväll. jag satt som klistrad framför teven ända tills efter ett. behöver nog inte säga hur trött och ledsen jag var när väckarklockan ringde vid fem.

det som hände igår natt, im out of words! för mig är det helt obegripligt hur världens finaste land kan låta ett parti som SD komma in i riksdagen. trodde jag aldrig skulle live to see the day. jag skämms! fattar ni - jag, liksom många andra skämms över att vara svensk just nu! men jag är övertygad om att vår statsminister kommer hantera detta på bästa sätt. *optimist*

en dag försent.
vill bara visa hur jävla vackert det är med folk som vill och vågar stå upp mot rasism. blir rörd till tårar!

p.s och lotta, SNÄLLA lämna inte fler kommentarer, jag vill inte ha dem här! d.s


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sverige har blivit ett hårt, grymt och kallt land! Vårt fina Sverige där alla är lika mycket värda, finns inte mer. Nu styr börsen hos de rika och hatet mot sossar, vänster och utlandsfödda människor. Måtte Miljöpartiet ha is i magen. Vänta ut Moddisarna och så blir det nyval . Och då MÅSTE ALLA GÅ och RÖSTA!!! Så vi får bort SD och får RÖD- GRÖN regering som står för rättvisa och jämlikhet!!

Mamma

2010-09-20 @ 17:12:45
Postat av: Anki

Jag funderar STARKT på att starta en rörelse som är emot Sverigedemokraterna! Jag har varit så förbannad hela dagen och äcklad och ledsen på samma gång

Postat av: Amanda

Känner mig arg, ledsen och upprörd över det som pågår i vårt land. Förhoppningsvis kommer detta få de 94% av sveriges befolkning som inte röstade på sd att kämpa ännu hårdare för ett mångkulturellt och humant rike. Det finns många dumskallar där ute, både de som öppet är sverigedemokrater, och de som "inte vill stöta sig med någon" (alltså de som säger att sd inte är rasister för att det är "för hårt"). Det är så det börjar. Snart är det väl okej att öppet hata muslimer, homosexuella och alla andra som är en aning annorlunda. Jag tänker inte stå och se på när en liten del av befolkningen förstör för resten. Jag tänker inte tillåta detta.

2010-09-21 @ 00:33:55
URL: http://filosofiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback