rött, grönt och blått

eftersom jag börjar jobba imorgon klockan sju kan jag inte se valvakan. så. ska blir väldigt spännande att se om sverige är ett rödgrönt eller blått land imorgon när jag vaknar. även spännande att se om ett främlingsfientligt parti kommit in i riksdagen. jag tror faktiskt att de rödgröna vinner, det känns så, fast man vet aldrig! om dom vinner ska blondinbella tydligen lämna landet - VARSÅGOD!!!! om sd kommer in vet jag inte. säkert gör dom det, folk är ju dumma i huvet, bara att konstatera. nu har jag viktigare saker att göra, ensam mamma söker och sedan skönhetssömn. cha, cha.

Kommentarer
Postat av: Lotta

du bara fortsätter angripa intelligensen hos sd:s väljare... du älskar att provocera mig va? ;)

2010-09-19 @ 21:00:18
Postat av: emma

lotta: det var inte avsiktligt jag försökte provocera dig, utan det är min uppriktiga åsikt! men blev du provocerad är det alltid trevligt...heheheh

2010-09-20 @ 14:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback