esbd

jag blir lite sentimental nu när skolan har börjat för dom som icke har tagit studenten.
titta på den här bilden! så små vi var! och jävligt snygga ;) här hade vi precis gått klart vårat första år och jag hade min förskräckliga snelugg och skinnjacka som jag bokstavligt talat levde i.

det bästa med våran klass var att alla var så totalt olika varandra.
när jag och ida grät på studenten tittade evelina på oss med stora ögon och sa "men herregud! vad känsliga ni är! det här är som en amerikansk high school film!"

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: ååh, tur haha.. fast dekorativ målning verkade ju lite kul. om inte annat är det ju jävligt chill att jag inte har nåra inval alls på vårterminen... hm :>



det känns fan tomt på estet utan er, haha. jag har inte sett skymten av ettorna ens. snart börjar det rulla sånnadär coola höbollar (ok jag vet inte vad det heter) i korridorerna, som i vilda västern filmer.

Postat av: ida

Ååh, emma! jag saknar våra stunder i skolan!

För den delen måste du höra av dig snarast, jag vill hinna umgås med dig(och amanda om är frisk osvosv) innan jag pyser!

2010-09-08 @ 10:42:27
URL: http://maowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback