+++++++++++++


idag har jag träffat bland annat den här sötisen (*önskar att jag menade kid cudi* hehe nejdåå..), kolla vilken vacker bild på oss som jag fann i hennes blogg. vi hade maskerad. jag var håkan...hmm har dock slitit av mig peruken och målat dit en mustasch...men ni skulle sett va bra jag var. hade till och med improvisera fram en tatuering på underarmen där det stod "natalie". kim var någon form av katt, hund, kanin, råtta (?) kvällen slutade med att jag sprang över till grannen och lånade is. det var kul. snart ett år sedan. ååhh jag säger det snart är vi 33 (min skräckålder)

saknar mitt hår :(

sedan har jag ätit hamburgare och köpt böcker utan framsida för att verka svår, sedan har jag fixat mina naglar och sedan har jag kollat på idol och nu ska jag kolla på glee.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: kim

en hund, jag var en hund...



:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback