det finns en första plats som inte går att nå, för ingen tror att dom är nåt där jag kommer från

i lördags såg vi håkan på hovet. gudars! det var så jävla vackert.
helst när han sa, nu ska jag återberätta:
"utan musiken hade jag varit kvar på (någon göteborsgrej som jag inte kommer ihåg) det hade varit rätt trevligt men utan musiken hade jag aldrig åkt till brasilien och utan brasilien hade jag aldrig träffat min kära och utan min kära hade jag aldrig fått mina två barn. så tack för att ni hjälpt mig att hitta hem."
 
å nu är jag kär i 2 steg från paradise. först sa jag att jag inte tyckte den va bra. men gudars! asfet är den!


gla tjej. min mun spricker snart, läskigt. kanske har jag aldrig lett sådär stort tidigare.


Kommentarer
Postat av: kim

Åh, vilken fin bild!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback