en trevlig liten lista som jag hittade hos pekkari

1. De 3 senaste köpen jag gjort är: cigg, bio-snacks och en grillad ciabatta med pesto och kyckling. 
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är: hahah...
3. Det senaste jag googlade var: kommer inte ihåg.
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin: något som jag aldrig använde.
5. I min handväska har jag just nu: plånbok, öronproppar, tuggummi, läpp-grejsimojs, jobb papper, ett par skor, i-pod, cigg, busslista.
6. Min favoritgata i världen är: kanske portabello road.
7. Mitt signaturplagg: svart kjol.
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är: finaste: just nu gillar jag skjortan och skorna till vänster här nedan väldigt mycket. dyraste: min vinterjacka.
9. Jag är beroende av: massa.
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: att beskriva sin egen stil kan vara bland det töntigaste att göra. men JAJA. typ enkel och bekväm då.  
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja: eeehhh...
12. Jag har aldrig köpt något från: chanel :( :( :( :( :(
13. Jag fyndar bäst på: va?
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja: ojojojdå! antagligen någon av dem som nämns här nedan.
15. Mitt nästa stora inköp ska bli: vet ej.
16. Min stilikon är: har ingen direkt stilikon men folk som klär sig fint är: ashley olsen, emmanuelle alt, kate bosworth, kirsten dunst, sofi fahrman, kate moss.
17. I min skosamling har jag: ditt och datt. fast den borde vara större.
19. Varje månad shoppar jag för: hmm..vissa månader blir det någon tusenlapp, andra några hundra, andra inget alls.
20. På nätet shoppar jag helst just nu från: shoppar aldrig kläder från nätet.
22. Jag är som snyggast när jag är: har en bra hårdag och ler/skrattar. hoppas jag. kanske ser jag riktigt retarded ut när jag skrattar??? det är inte precis allt som ofta man ser sig själv skratta/le. bara på foton och då ser det MVG ut. eller när man fejkar i spegeln fast då är det lite svårare att bedömma.
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag: beror ju på vem jag är med. men för det mesta malin.
24. Mitt hår är: rött och halvlångt/kort. beror på hur man ser det.
25. Mitt drömjobb är: författare. men på senaste dar jag har jag tyvärr insett att jag inte har det där lilla extra som man måste ha. har värsta historierna i huvudet. men sedan på pappret blir det inte lika bra. alltså helt okej blir det! men kan inte producera riktiga romaner. mitt tålamod är för kort för det. novell-samlingar here i come! men absolut INTE ett 9 till 5 jobb. uuuääää!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men nu behöver du ju inte bli författare mer då vi har massor av awesome tvprogram att tillverka

2010-11-21 @ 17:07:57
Postat av: ägaren

ooohh. juste. börja producera asap!

2010-11-22 @ 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback