WE'RE GOING ALL THE WAY UP, WE'RE GOING STRAIGHT FOR THE TOP, WE KNOW THAT TOO MUCH IS NEVER ENOUGH

livet känns rätt bra just nu. har mycket att se fram emot. stockholm, studenten, 19-år, peace and love (camilla hade tydligen träffat en dalmas igår och fixat boende till oss. fett! jag älskar dalmasar. dom har så himla söt dialekt, man bara smälter som is i sahara. här är en bild på en söt dalahäst från last summer:
), london, jobba och åka till sydafrika! dessutom planerar jag och elina en tripp till luleå i april. hmmm dock vet jag inte om min ekonomi håller för det. i need snabba cash. mmh-mm men har en härlig känsla i kroppen, tror det började igår när vi vaknade upp utan att vara ett dugg bakfulla, känner mig pepp på livet. vill upptäcka saker, let's live i little typ. framtiden känns nära och när jag söker bostad i sthml hamnar jag inte längre på 100:de plats utan typ 14:de plats. jag längtar! PUSS.

Kommentarer
Postat av: klara

was are you gonna work with in syndafrika ?!? =)

Postat av: klara

syndafrika, HAHAHAHAH. menade ju saklart SYDafrika. men synda i afrika kan man val ocksa gora

2010-03-24 @ 20:34:21
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: ägaren

klara: haha. SYNDafrika. det var rätt kul det. volontärarbeta på ett barnhem ska jag göra!

2010-03-25 @ 12:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback