THE END HAS NO END

under de två dagar jag inte bloggat har jag:

smidit drömmar om snabba cash med camilla för att ha råd med peace and love (herre-min-jävla-gud jay-z och the kooks (även min vän lasse, mew, name the pet, markus krunegård, the hives och annat gött) spelar och det får jag bara inte missa, jag kan inte missa det. som man också skulle kunna säja - ingen riktigt festival utan emma från kiruna)
läst min gamla dagbok från 2008.
varit vaken till 4 på natten.
gråtit och ätit kanelbullar med världens bästa syster.
kollat ett nytt gossip girl avsnitt.
hittat en ny favoritblogg -
klanpojken. sällsynt med bra killbloggar. så fett med plus på det.
haft solglasögon på näsan när jag promenerat i cirklar med olivia och pallkvist.
sett på the blind side (sååååå fiiiiiin)
legat i badet och läst.
ätit hamburgare.
dissat bella & tyras show innan jag ens sett den. känns jävligt gjort. och lite pinsamt om jag ska va ärlig.

bara en parantes - you make my dopamine levels go all silly.

ah typ så. tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback