FROM THE AIR I BREATHE I CAN GET A DISEASE

gjorde precis ett psykologitest om borderline.

taadaa...mitt resultat:

"Ditt resultat indikerar att du kan vara i riskzonen för borderline.

Observera att detta är ett onlinetest och att en diagnos ofta kräver ett expertutlåtande av en professionell behandlare såsom läkare, psykolog eller terapeut. Vår rekommendation är att du söker professionell hjälp för att se om du har problem."


he-he. vafan. jaja. hej ångest. jag är som ni trogna läsare vet helt besatt av att ta få varför jag är som jag är. efter år av grävande djupt i min själ trodde jag att jag bara var lite speciell. men fan. jaja. bordeline it is. kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte alls!! Man ska inte göööra såna där tester. För då kan det visa sig att man har alla tänkbara sjukdommar. Till och med HYPOKONDRI!! Du är en fullkomligt normal Fjellborgare/Stålnacke. Alltså heeelt cracy.

Mamma

2010-03-04 @ 12:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback