förälskelser och blabla

jag och malin pratar gamla minnen. en av hennes gamla förälskelser snattade citrongodis till henne. så romatiskt va? (hehe vågar inte nämna några namn ifall min granne håkan a läser detta)

på tal om förälskelser. herre-gud idag har jag hittat en ny besatthet (säjer som petra tungården, efter joel kinnaman måste jag liksom gå vidare, byta ålders grupp). taaaddaaa!:

daniel day lewis.
vilken man. han var på oprah (får kolla på sånt när man är sjuk) idag och jag blev kär. han fnissade så gulligt.
män som fnissar = asvackert.
sedan kan vi säja att han är en jättebra skådespelare också, fast...eehh...jag har inte sett några filmer med honom (än).

Kommentarer
Postat av: Malin

jag upprepar: ingen gammal förälskelse, en gammal vän!Så det så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback