fight night round 3

beroendeframkallande. jag och burnie var så inne i spelet att vi helt glömde bort tiden och jag missade min enda lektion för dagen. jag kickade some serious ass när jag spelade som ivan drago. DOLPH!!!! <3

höhöhöhöhööhhhööööhhöhöhööhöhöhhh - JA jag är precis såhär dålig på photoshop:
PINIGT SOM FAN! jag borde ha inlärningsvsårigheter. har inte lärt mig ett dugg på 2 och ett halvt år. när vi ska jobba i skit programmet photoshop tvingar jag alltid någon klasskamrat eller lärare att hjälpa mig. tur att dom älskar mig så mycket att dom inte kan säja nej. eller så kan dom helt enkelt in stå emot min undeniable (är faktiskt inte helt 100 på att det är ett riktigt ord) charm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback