9.55

börjar om två timmar. tidigare höll mina 2 musketörer mig sällskap, vi satt inne på en toalett och pratade och fnissade hysteriskt sedan började deras lektion. tycker om er som fan!
i natt sov jag 3 timmar för att jag var uppe med en bok som jag läste som besatt. över tvåhundra sidor på några timmar. jag börjar bli som spencer i criminal minds. ibland läser jag så himla snabbt jag jag knappt hänger med, bara för att jag måste få veta vad som kommer hända. är nog så i verkligenheten också, jag hatar att vänta, gå runt och fundera, vill bara att saker ska hända här och nu. tror jag ska sätta mig i ett tyst hörn någonstans på skolan och hoppas att jag inte springer in i honom och förtsätta läsa.
later skaters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback