17.13

jag skriver en bok. tror det kommer bli fett. alla som sett mig måla och sånt skit vet att det inte är min starka sida men ord däremot. jag älskar att skriva och är blessed med ordets stora gåva.

men jag är rätt så blyg och självkritiskt när det gäller mina texter så förväntar er inte att få smygläsa någonting alls. men faktiskt en gång så tog malin med sig ett stycke av en text jag skrivit till skolan och hennes lärare började gråta för att hon tyckte det var så vackert. de ultimata bekräftelsen skulle jag vilja säja.

jag vill att personerna som läser mina verk ska känna någonting. fast tror inte att just den här texten kommer bli så heartbreaking, fast man vet aldrig. jag har som sagt en förkärlek till sorgliga och hemska böcker och även flmer. mest för att det är ju precis så verkligheten är. ibland bara hatar jag romantiska filmer med lyckligt slut, för det blir ju aldrig så på riktigt. men samtidigt blir man ju så tvångsmatad av sliskiga filmer och böcker med lyckliga slut att jag kan bli helt känslomässigt knäckt efter en film med "olyckligt" slut. typ 500 day of summer. skitbra film men fan, kommer aldrig se den igen för att jag blev så hemskt olycklig av den.

aja, tjilevippen då! (och håll utkik efter min bok! ganska självkritisk men fortfarande bestämd, mitt absoluta mål i mitt liv är att arbeta som författare på heltid.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback