london osv.

bond street var fin:


var bara tvungen:


har aldrig sett någon njuta så mycket av en hamburgare:


sedan såg vi eclipse, såhär kände vi för det (malin otroligt spänd och jag, ehh.. som ni ser, lite mer tveksam):


portabello road = världens mysigaste gata:



vi hittade den bästa affären. man vill ha typ ALLT:


malin på äventyr:


mycket gick ut på att vi åt, här i en park som jag inte kommer ihåg vad den hette:



efter vi shoppat på beyond retro hittade vi den här svenska resturangen, blev konstigt glada över att få äta köttbullar och prata svenska:


fish and chips var äckligt:


en telefonkiosk (kände mig som ett cepe när malin tvingade mig att posa):


tower bridge (även här tvingade hon mig till det förnedrande turistfotot):


vårat hem i en vecka:



p.s på beyond retro jobbade typ världens snyggast kille. hade jag en bild på honom hade han varit "dagens kille" varje dag. han var så snygg att jag knappt vågade titta på honom.

nu orkar jag inte mer london. hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback