peace and love

efter en 18 timmars lång HELVETES resa är jag hemma igen. fyfan alltså. trodde allvarligt talat att min sista stund var kommen när jag låg ensam inne i kupén och skakade av feber. fyfan. och så en HELVETES tung väska att släpa runt och jag hade inte kunnat röka på två dar och jag hade mens och jag hade inte ätit på jävligt länge OCH min röst var typ borta. det enda jag ville var att lägga mig i en riktigt säng och dö. fyfan.
men annars vare gött. herregud, våran granne kristoffer var så jävla rolig. och vi kommer aldrig träffas igen! HUR sorgligt!? när vi skulle skiljas åt tog vi gruppbilder. malin hittade ett ragg som var vansinnigt lik joe från jonas borthers. och jag blev kär, typ tre gånger. och ida svimmade, typ tre gånger. och vi träffade lasse. och jay-z var så JÄVLA bra. shit. SÅ JÄVLA BRA. jag hade tårar i ögonen av lycka. SÅ JÄVLA BRA. fibes, oh fibes var asgrymma dom med. mmm. christian olsson (sångaren) borde vara sveriges snyggaste man. det var en skitsöt tjej och kille som stod framför oss som vi fick ställa oss framför för att vi är så jävla korta. hon bah "är man stor måste man vara snäll" hur gulligt!? appropå korta, typ alla trodde vi var 15. hur gött? jag kunde leva på det hela veckan. när malin avslöjade min riktigt ålder så bah "malin, tyst! tyst! TYST!" och våran granne bah *nervös* "men hur gamla är ni egentligen?"





Kommentarer
Postat av: malin

jag är så jävla snygg på bild nummer tre. dying over here!



(vi får googla våran granne, jag är inte redo för ett farväl....)

Postat av: Anonym

fejsbooka*

2010-07-06 @ 19:24:58
Postat av: ida

nää jag är inte heller redo för ett farväl..

2010-07-07 @ 01:29:24
URL: http://ballonghuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback