maybe that's what happens when a tornado meets a volcano

idag berättade christel (min jobbkompis) om hennes kompis som träffat en tjej för fjorton dagar sedan och nu har dom förlovat. fast jag inte ens känner dom blev jag helt pirrig i magen. så vackert. är det rätt, så är det. jag tror att det endast är bittra och cyniska människor som inte tror på kärlek vid första ögonkastet. när man ser en person och bara "wow". sedan pratar man med honom och allt bara...stämmer. hihi.

hjärta.

(och det finns något härligt med att bryta traditioner. typ som jag gjort nu några dagar i rad: kvart över fem har jag klivit upp och gått en morgon promenad till jobbet. känns rätt bra faktiskt. *chockad min*)

Kommentarer
Postat av: Dessi

De är klart man ska slå till om de känns rätt se på mig och Lelle 21 år hr vi varit tillsammans i oktober, vi flyttade ihop efter 2 veckor förlovade oss efter6 månader fick barn efter 13 månader och vi håller ihop än;)

2010-07-29 @ 18:27:45
Postat av: kim

jag tror verkligen på kärlek vid första ögonkastet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback