dying my hair

nu på hösten/vintern blir mitt annars så fina, röda hår väldigt brunt och det tycker jag inte om. därför tonar jag det rödare idag.

tänk att jag tillochmed är söt med sån här skit i håret.
eller som två bekanta sa en gång när jag låg däckad på en okänd soffa i mina vilda tonår - "tänk att hon kan vara så söt med spya i håret."
ja, tänka sig. att vissa är så blessed!
i väntan på att den här skiten ska bli klar lyssnar jag på the o.c soundtrack vol. 2. jag och elina blev nämligen mycket sentimentala och nostalgiska idag när vi började prata om the good old o.c days. säsong 1 och 2 är det bästa som någonsin visats på teve! elina var kär i ryan för han var en "badboy" och jag var som ni vet kär i seth. seth är allvarligt min stora kärlek här i livet. när jag blir gammal och senil, kommer jag sitta där på ålderdomshemmet och titta på bilder av honom, säja för mig själv "att han var så vacker min man"
nu är visst den här skiten klar. återkommer med resultatet om kanske 15 minuter!

puss och peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra gener, gumman, bra gener...

Mamma

2009-10-01 @ 10:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback