cleaning time - not

nu är det nog dags för mig att städa mitt rum. hela grderoben på golvet, tidningar, böcker, colaflaskor, nagellack, väskor, skivor, hårband och så vidare i en jävla oordning. man skulle ju kunna tro att jag är världens mest stökigaste människa men faktum är att jag är jävligt pedantisk. så hur kunde det då sluta såhär? jag har ingen JÄVLA aning
men eftersom att jag är en pedantisk människa som HATAR att städa sitter jag mest här och längtar tills imorgon då jag ska till elina på födelsedagsfika. hoppas hon har någon god tårta. jag älska tårta. det är min favorit sak att äta. dessutom har den lilla fröken varit i florida i två veckor och det vill jag höra ALLT om.
och eftersom att jag verkligen, verkligen hatar att städa sitter jag också här och jobbar på en liten lista med 2000-talets 100 bästa låtar. ha-ha. jag vill verkligen inte städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback