baby you can drive my car and yes i'm gonna be a star

ända sedan jag såg en hugo boss reklam med min favvis sienna miller har jag gått runt och sjungt på baby you can drive my car. så jag var tvungen att kolla upp den låten och det var hoppsan sa visst en beatles låt! samma sak var det med låten hey jude, inte visste jag att det var beatles! jag som alltid har fått för mig att jag inte gillar beatles! gud vad knäpp jag är! vet inte varför, hatar när jag får för mig saker. så nu sitter jag här och lyssnar på beatles. känns kanska fint. måste nog upptäcka lite mer beatles. alla ni beatles-älskar där ute, vad är ett måste? vilken låt är bäst? vad kan jag hoppa över? fyfan vad besvikna ni måste vara på mig för att jag faktiskt erkänner att jag aldrig riktigt lyssnat på beatles...jag nästa skämms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback